.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین تکلیف دوپروژه رهاشده درغرب مازندران

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: یکی از محوری ترین دغدغه ها در غرب استان، تعیین تکلیف پروژه های سد سیاه بیشه و آزادراه تهران – شمال بوده که هر دو قبلا دچار رها زدگی شده بودند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید علی اکبر طاهایی جمعه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار غرب مازندران در هتل گلسار چالوس افزود: یکی از محوری ترین بحث های این است که جاده کندوان همانند جاده هراز به عنوان آزادراه در دستور کار توسعه قرار گیرد.
 
وی اظهار داشت: همچنین تکمیل قطعه 2 و 3 آزادراه تهران – شمال نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به افتتاح قطعه 4 آزادراه تهران شمال افزود: اگر چه این قطعه دارای نواقصی است ولی برقراری تردد در آن از جمله خواست ها بوده است.
 
طاهایی یادآور شد: برای قطعه دو سه این آزادراه نیز قرارگاه خاتم الانبیاء ورود پیدا کرده است و امیدواریم به سرانجام رسد.
 
وی افزود: خوشبختانه تکلیف سد سیاه بیشه روشن شد و در سفر سوم دولت به مازندران نیز موضوع آزادراه بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
راه اندازی بیست و دومین فرمانداری در مازندران
 
وی همچنین به راه اندازی بیست و دومین فرمانداری استان در کلاردشت اشاره و اضافه کرد: این امر در راستای توجه دولت دهم عملی شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به مشکلات فراروی خبرنگاران گفت: داشتن دو سال سابقه کار، نشر 20 خبر و داشتن تاییدیه مدیر مسئول از جمله شرایط برای بیمه خبرنگاری است.
 
وجود بانک جامع اطلاعات خبرنگاران
 
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی از وجود بانک جامع اطلاعات خبرنگاران در استان خبر داد و گفت: تمام چالش های این حوزه در ابعاد مختلف بررسی و احصاء شده است.
 
وی با عنوان اینکه مقابله با امپریالیزم رسانه ای از جمله اهداف رسانه هاست، گفت: رسانه به عنوان پیشتاز ترین چهره می تواند به افشاگری، تنبه و تذکر بر اساس رسالتی که رهبری بیان کرده است، بپردازد.
 
وی گفت: تاریخ نگاری کشور مستلزم نقش بی بدیل رسانه و اصحاب آن است و یکی دیگر از رسالتها اینست که رسانه متعهد بجای بحرسان نمایی اقدام به بحران زدایی و مهار کردن و کاهش خسارت بحران داشته باشد.
 
جامعه رسانه محور موفق تر است
 
وی افزود: امروز می توان هویت انسان مداری را با انسان رسانه ای شده سنجید و هر چه رسانه جایگاه داشته باشد، انسان نیز در آن جامعه جایگاه دارد و هر چه جامعه رسانه محور باشد، موفق تر است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان، افزایش مشارکت ، ارتقای سطح دانش عمومی، ارائه راهکارها را از دیگر کارکردهای رسانه برشمرد و گفت: خبرنگار و رسانه چشم تیزبین و عقاب گونه ایست که در این راه تلاش می کنند.
 
لزوم کیفی سازی مطبوعات
 
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: برای کیفی سازی مطبوعات، ارتقای دانش حرفه ای روزنامه نگاران، گرایش جوانان خلاق و حرفه ای در این حوزه ضروری است.
 
وی عنوان کرد: تعمیق ارزشهای اسلامی در رسانه ها، توجه به هنجارهای اجتماعی، ایثار و شهادت از دیگر موارد است و نباید جلوی نقد رسانه ای را بگیریم.
 
استفاده از رسانه در معماری فرهنگی
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: استفاده از قلم رسانه در خدمت معماری فرهنگی یا مهندسی فرهنگی کشور وظیفه دیگری است که باید به آن توجه شود.
 
وی کمک به استقلال اقتصادی، طرح سامانه اشتراک نشریه، به روز رسانی و آموزش خبرنگاران، توجه به مسکن و بیمه خبرنگاران را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.